Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 26 October 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum..


ehehe , mentang keje kedai kek , ada jew kek untuk raya2 , befday opkos la wajib ada ann..haa , ini hiasan aku yang buat taw..selama nie buat sikit2 jew contoh daun , coklat leleh , yang macam 'cacing' (tak tau nama dia) tu , yang simple2 and senang jew aku buat , yang susah bapak , serahkan kat pakar , uhuuu..tulisan lak agak lama aku nak belajar memang tak reti tulis pakai krim , pakai pen reti laa..sekarang dah reti da..cantik tak tulisan aku ? hihiii..

tapi dan tapi , tetiba kek kali nie , bunganya aku dah reti buat !! yuhuu..bukan senang nak buat taw , memerlukan kesenian dan kepakaran..aku tengok membe aku yang dah lama bertapak kat bidang nie , nampak senang jew dia buat , lenggok tangan dia , perh..aku berdialog dalam hati , elleh aku reti buat , senang jew celek2 natang krim tu kat atas kek (coraknya)..alik2 buat sendiri , nah kaw !! hancuss , memang susah giller..maklum , tangan keras..

tapi Alhamdulillah , dah blh buat..tak payah menyusahkan kawan aku dah..dah blh hias kek sebijik , sonoknya..kek kali nie aku tempah span pandan..aku saje jew balut hijau , line merah..bak kata kawan aku cam keling daa , ahaha..bio ler , baru nampak kelainan , hoho !

ok , aku dan keluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha a.k.a haji yakni korban..kepada yang balik kampung , hati2 di jalan raya..sekarang musin hujan kan , so lebih berhati hati yerk..nak sembelih lembu baca bismillah dulu..kbai

4 comments:

MAMA AINUL said...

selamat hari raya aidiladha ^^
fuyoo, mcm sdp je kek uh :D

Dayah Danisha said...

Serius cantik la kak buat . :D

MéuzAngelo™ XXIII said...

tgh lapar ni boleh pulak terbukak blog yg ade gambar kek.. adess.. lapar.. huhu :p [link blog saya]

Unknown said...

bestnya pandai buat kek. pandai buat kek red velvet tak?