Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 21 October 2012

Memori Duka

 Assalamualaikum...

 

Secara tiba-tiba aku mengingatimu
Di kamar sepi di malam syahdu
Inikah katanya rindu
Sengsara tiada terhingga
Setelah perpisahan pun berlalu
Terdengar lagu cinta membawa kesayuan
Membangkitkan hasrat yang terluka
Lalu aku terdiam pada lena yang panjang
Terurailah rahsia yang terpendam
Bertahun dalam derita
Tanpamu aku melara
Berbekal saat mimpiku di perjalanan ini
Pemergian dirimu putuslah cinta yang lama
Menghentam diriku dalam memori
Malam kian memaksa lagu menghanyut pilu
Wajah-wajah duka pun hilang
Jika tersua lagi mungkin aku menangis
Menahan getaran hati yang musnah..


nie lirik lagu by sons of adam lah..lagu nie kali pertama aku dengar kat pendrive bos aku lalu aku rembat lagu nie dari dia la..lama2 dengar aku jadi suka lagu nie , memahami setiap barisan liriknya , sedih taw..macam kena ngan aku je..

rindu kat Mr.Sayunk yang jauh di lautan..lama dia tak contact aku , lupakah dia kat aku ? ada org lainkah dia ? setiakah dia kat aku ? selalu timbul persoalan nie setiap kali aku ingat kat dia..hurmmm , nak menangis pun ada..tapi memikirkan dia tak dek ikatan dgn aku , bukan milik aku lagi..tak perlulah selok menangis..


tapi aku bersyukur hubungan ini hampir 2 tahun terjalin , hubungan terjalin selama hampir 2 tahun yang tak pernah aku kecapi selama nie dgn sesiapa pun..doa aku semoga hubungan nie tak putus macam tu je dan jugak direstui Allah dan family..Amin

aku hanya berserah segalanya pada-Nya..hanya Dia yang tau derita aku..
saya tetap tunggu awak !

No comments: