Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday, 26 October 2012

Kek Excident

Assalamualaikum...

huwwaaaaa !! sedih la sampai je kat rumah cenggini dah jadinya..tu la ketegaq lagi nak bawak ngan moto..aku rasa coklat dia tumpah sebab cair lagi kott..aku siap hias kek nie dekat pukul 6 ptg da..sempat masuk peti kejap je..kalau lama masuk peti , tak kan jadi kek hantu raya camnie..kalau tak bawak ngan moto , suruh mak ambik ngan kereta , mesti tak jadi camnie kan..habis penat aku hias , mujur sempat aku tangkap gambar..gambar yang asalnya camnie ;
habis hancus aku punya tulisan comel aku tuh..

5 comments:

Jane. P said...

alaa.. syg nye .... mesti sedap ni.. nak sikit hehhee

Umi Anaan said...

ciannyer die..x pe asalkan rase die sedap ok la kan.

shera haifa said...

ya Allah kesiannya,

miz ruha said...

alahai....
nasib baik masih ada rupa kek...
bestnya tengok kek tu..
tiba2 rasa macam nak makan kek pula..

Siti hajar said...

kesiannya .. bawak bersabar lah okay ?! kalau saya pun , kalau jadi macam tu rasa nak jerit2 jee geram . sedihh ..