Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 16 December 2012

Segmen : Memori 2012 Terpahat Di Ingatan

Assalamulaikum...


(klik banner untuk join ye)

fuhh ! kali nie entri jenuh menaip berjela jela punya..niat aku nak join segmen nie untuk bagi support kat tuan empunya Ecah..dapat tau dari seorang model muslimah kak Aimi Syahirah yang cun melecun nih..suka tengok muka dia..ok , berbalik kpd cerita asal , disebalik nak bg support nie , aku teringin jugak nak cerita kisah aku tahun nie haa..

ok , memori aku tahun 2012 nie banyak sebenarnya..citer sampai subuh seminggu akan dtg pun tak habis lagi..ok , kenangan terindah ialah tahun nie aku kerja kat kedai kek , dan dapat seorang kawan yang sekepala betollah..kalau tak dek dia nak menangis aku..sejak aku keja nie , aku jadi teringin nak mencuba sesuatu (makanan la) yg tak pernah aku buat selama nie..dan macam2 jugak la aku buat , hari minggu je mesti aku akan plan nak buat apa melainkan tak dek bajet..mmg best giler la , sambil2 cari pengalaman , mana tau akan dtg ada rezeki untuk bukak kedai sendiri , wwaaa kemain..

ok , habis citer keja..nie citer yg paling aku tak dapat dilupakan ialah selama aku hidup nie , tahun nie jugak la aku dimasukkan ke wad akibat Asma , padahal aku dapat penyakit nie sedari kecik lagi weii..tahun nie jugak kenangan kali pertama kena sumbat kat wad , mmg tak suka !! tp tu lah kenangan aku , bila teringat blh buat kenangan manis jugak , huhu..nak tau citer lebih lanjut KLIK SINI..

ok , habis citer hospital , citer blogging pulak..tahun nie pada bulan 10 genaplah setahun aku berblogging..tarikhnya tak ingat , hehe..aku start berblogging nie dari tahun 2011 la kann..camne aku blh teringin nak buat blog ? sebabnya aku ada tengok blog kazen aku nie , menarik jew rasanya..aku pun buat la blog sendiri , tanpa bantuan sesape , aku carik sendiri je..mmg tak tau pape..lambat jugak la nak meningkat sbb aku tak reti nak cantikkan blog aku , cam hampeh je korang masuk blog aku masa tu tau..dekat nak setahun aku berusaha dgn gigih mencuba untuk cari tutorial2 yg mudah difahami (maklumlah bengap)..aku mula menonjolkan blog aku dgn BW blog org lain , komen2 kat entri dorang , follow2 dorang..dan akhirnya skrg nie aku mencuba untuk join segmen2 , dan skrg try join contest lak..macam2 la suka duka aku dlm dunia blogging nie , dan puas hati jugak makin meningkat dan tak bengap dah , hehe..

haaa , besaq kedabaq gambaq..nie la kenangan aku membuatnya , ikut turutan tu , memula sekali aku buat karipap..kalau dulu mak aku buat , aku ngap dan kacau mak aku buat keja..masa kecik2 dolu laa..akan dtg aku akan cuba lagi resepi2 yg aku teruja nak buat , hehe..ok , sekian

fuhh ! berjela sungguh entri aku kali nie ekk..Ecah ?? nak kena tag 2 org ehh..acaner nih ? tak tau la nak tag sape..kang tag abg Ben Ashaari kang , hehe..jap ehh , ronda2 cari org jap..ok , dah jmpa ! 
miZ ruHa dan Cik Nana Official Blog..harap2 dorang sudi nak join..

fuhh ! lega dah siap !! korang join ler ehh bagi support sama kat Ecah nie haa..

expired date : 31 disember 2012 (11.59pm)

11 comments:

Aimy Razali said...

ade asma ek...hehe same la dgn kite

by the way gud luck yaa

Nadia Johari said...

blogwalking here...wow..kje kat kedai kek..sedpnyerrr...ade kje kosong lg x..nak joinn..hehee..

saya pun join segmen yang sme..boleh terjah..dan follow me ok
http://miszrockers.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

Unknown said...

ishishhhh,, siyesly lapa tengok makanan tuh. ada lagi tak? Hihi.. buatkan utk kite durian crepe tuh ekk

Si Matatajam said...

Ya Allah sedapnya akak tgk food tu semua..

Nana Hashim said...

thanx tag saya...insha Allah saya join :)

Unknown said...

sedapnya tengok makanan...
terima kasih tag...
kalau sempat kak join nanti... ^_^
selamat bersegmen...

ecah said...

wah sdpnya!

tq sudi join.. ^_^

tq juga semua yang terjah menerjah memori 2012 kawan2 blogger..

jom check memori kawan-kawan kita dengan list peserta ni.. happy blogging olls!

http://pon2ecah.blogspot.com/2012/12/senarai-peserta-segmen-memori-2012.html

Unknown said...

amboi..makanan....bok mai sikit..hihih

Unknown said...

Salam perkenalan :)
Myu singgah dari segmen yang sama ;)

http://violetrosesmyu.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

Wah cam sedap je semua makanan tu. hehe

Delete! said...

Assalamualaikum. singgah sini dari segmen yang sama
http://dairihatiyana.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

QasehnyaRania said...

alhamdulillah percubaan yg menjdi ;)
.

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html