Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 17 December 2012

Kursus Pengendalian Makanan

Assalamualaikum...

selamat pagi semua , ewaaah kemain sempat update entri sebelum gi keja..aku nie siap kejap je , tengah tunggu adik aku pulak siap , tu yg aku byk masa..huhu

ok , semalam hari ahad yg sepatutnya off day aku , bangun lambat sikit dari hari biasa , tp terpaksa jugak semalam bangun pagi cam nak gi keja..tapi nie bukan nak gi keja , nak gi kursus..start pukul 9pg-1ptg..macam2 la ilmu aku dapat..biasa aku akan curik2 tido bila ada ceramah masa kat sekolah2 dolu tu..tapi kursus kali nie terbeliak bijik mata aku tau , masuk dlm pale otak..rugi wei 50 hengget bayar tu(bos aku yg bayar , kena ler hargai)..ada budak laki 3 org nie , bosnya hantar gi kursus , tapi tido ! kalau dak2 tu duk sebelah aku , aku ketuk dah pale dorang nie..cam kitorang bos ikut sekali..mmg best la , ilmu yang tak ternilai dgn harga , nak masuk ceramah je kena harga , hehe..dan aku dapat sijil dah..nak bukak kedai sendiri blh daa , hehe..

kursus nie kat Hospital Muadzam Shah..tau kat mana ? kat pahang ler