Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 16 December 2012

Segmen " I Want More Likers by Fatini"

Assalamualaikum...

haaa , harinie ahad kan..aku baru balik dari pegi kursus pengendali makanan kat hospital..tak dek keje da la selain join segmen nie hah..ada kaitan pasal fanpage..nak jugak rmai lekers aku..tak aci ar korang je join , hehe..okeh , aku dapat tau pasal segmen nie dari Kisah Si Diari nie hah..


(nak join masuk link kat atas nie haa , katanya tak sempat buat banner)

(sila like my fanpage kalau sudi , konpem aku like fanpage korang lak)
jumlah likers baru 49 weii..like la like laa..korang baik kan


tarikh tamat tanya tuan empunya  F A T I N I 


Sekian ,

5 comments:

Fatin Diana said...

balas kunjungan dan like page awak :D

tashira sha said...

balas kunjungan anda :) done follow & like.

Hidayah Zulkefli said...

saya pun dtg bls kunjungan n like fanpage
btw, hijau nye belog... I like

Hidayatul afzam said...

dari segmen yg sama..dah like ur fanpage...

http://izzam4eva.blogspot.com/2012/12/segmen-i-want-more-likers-by-fatini.html

Unknown said...

dari segmen sama dah like..