Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 6 November 2012

Seronok Berjalan Sampai Kaki Dah Tak Boleh Berjalan

Assalamualaikum...

biarlah gambar menceritakan segalanya..aku conteng sikit2 je ehh..seronok sungguh dapat gi jenjalan nih..pegi time off day hari ahad 4/11/12..skrg baru nak update ekk , punya penyakit malas merebak tahap kritikal dah , lagi2 layan broadband yang sudah jadi kura2 akibat tak bayaq..

aku gi jenjalan kat mana ? alaaa , bukan kat KL pun , tak mampulah aku nak gi sana..Segamat je pun..aku tak pernah lagi pegi UO dan KiP Mart yang baru dibuka tahun lepas tak silap aku..Segamat and Kuantan jela yang mampu aku gi..

selama aku gi jenjalan memana sekalipun , aku cukup simple..tapi tetiba kali nie aku terasa cukup bergaya sebagai seorang perempuan..dengan kasut tinggi bagai dan baju camtu lagi (kalau tak pakai baju t-shirt je , selipar jepun je)..tapi dan tapi , sakit tak terkata pakai kasut tinggi tu sampai teras lebam bila sampai rumah..tapi dan tapi jugak , aku tak serik pun nak pakai lagi untuk gi jenjalan akan datang..seronok jugak..
aku jadi giler bila masuk kedai nie , banyak bear !!!! klau bawak duit seribu nih , lama dah aku rembat 4,5 ekor beruang nih..
 lokasi terakhir , KFC !
 aku nak main kat sini !! tapi hanya untuk kanak2 sahaja..dilarang masuk untuk org tua2..alaaa

2 comments:

Unknown said...

bestnya pergi jejalan...
banyaknya bear!!!

Sam said...

Assalamualaikum

seronok pergi jenjalan.makan-makan pulak tu. nice your dress