Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 12 November 2012

Henpong Baru My Mom

Assalamualaikum...

Nokia Asha 200
NOKIA ASHA 200

tahap terdesak nih..henpon lamanya tu membuatkan mak aku naik giler..last minit beli la henpon lain..memula tu dia suruh beli bajet RM100 lebih je..tapi nak ada kamera , memori , screen tak nak kecik sangat..mak aku nie jenis suka dengar lagu time memalam..kemain dia punyaa citarasa..

henpong nie pilihan aku ngan adik aku..timbul niat jahat aku untuk mengenakan mak aku..biar bijik mata dia terjojoi keluar berkali kali bila nak taip mesej , muahaha !! tak penah2 dia pakai keypad cenggituh , haha..tapi aku tengok mak aku cam puas hati laa..harga henpon nie RM338..aku pukau dia dapat la RM300 + RM10(tinted)..huhu..not bad la , save bajet punya kann..kaler hanya ada 2 je , biru ngan pink pudar..lawa lak kaler dia..tak pink sangat dan tak putih sangat..

1 comment:

Unknown said...

wau, henset baru..daya ke mak Green tekan keypad kecik tu? mesti sakitkan jari nak tekan? hehe