Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 29 November 2012

Durian Crepe Punya Hal

Assalamualaikum...

durian pemberian pokok maklong aku kat Chini , yuhuu !

Haaa , dapat jugak akhirnya buat durian crepe yang makin glemer nie..mmg kempunan giler aku nak buat..aku buat sendiri ok..tak main la beli2 nie , cewahh..ok , korang mesti baru je dapat rasa durian crepe nie kan ? sama jugak cam aku..tahun lepas tak dek pulak aku dengar nama durian crepe nie..tak pun aku yang ketinggalan zaman kott..huhuuu

ok , pendapat aku mengenai durian crepe nie , ok la jugak rasanya , biasa je pun..macam makan ketayap pun ade tau..agaknya kulit dia sama ngan kulit ketayap tak ? aku tak penah buat ketayap..aku nie tak dek la buat sesedap mana pun..cuma ikut je bulat2 resepi yang tersedia dgn sendirinya , hoho

ahad minggu depan pulak aku nak buat kek durian , request dari maksu aku..pastu terus buat kek batik , request dari member sekerja..fuhhh , suka aku..insyaAllah kalau sempat..aku nie jenis kalau kempunan sangat nak buat , tak kira penat lelah dah pun , ewaahh..yang paling penting yeayy !! esok gaji..haha

No comments: