Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 11 November 2012

Musim Kenduri Kawin Dah mula

Assalamualaikum...

nie kenduri lorong belakang rumah aku je..orang yang menempah kek kat kedai bos aku..mmg mendapat rahmat la pengantin nie..bila baca doa berjela jela sebelum makan , cuaca drpd panas tak berapa nak terik , terus hujan rintik2..fuhhh , semoga terus mendapat keberkatan dari Allah S.W.T..

pegi kenduri kawin je mula laa dlm pale otak aku nie terbayang2 kalau aku yang kawin..wwaaa , bestnya jadi raja sehari nie ekk..tema dorang purple gituhh..cantik ! salah satu kaler feveret aku suatu ketika dahulu..skrg feveret aku still green ok , tak mudah berpaling tadah tau..nanti datang la kenduri aku lak , tema hijau2 gituh , hewhew

kad jemputan bersepah kat rumah nie..pakat nak kawin belaka time cuti sekolah yang panjang nie ekk..

No comments: