Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 4 September 2012

Happy Anniversary To MyBoss

Assalamualaikum...

haluuuu korang ! lama tak update kann ? dah masuk bln september pun kan..september ialah bln aku ! bln aku ialah september ! mengapa dan kenapa ? sbb aku beranak bln september , ehehe..

oke , memandangkan aku lmbat update blog , so aku nak tempek jgk la entri berkisahkan hari ulangtahun perkahwinan bos aku bertarikhkan 31 OGOS 2012 yg lalu , 4 september baru nak update , hehe..takpe , bos aku ckp blh diampunkan :D

haaa , mesti korang tertanya tanya aku bg apa kat bos aku kan ? tulisan nie tempek kat papan kek jew , ehehe..tak blh tempek kat tempat yg aku bg hadiah tuh..nak tau ape ? MASUK SINI !

haaa , tau kan ? ikhlas dari hati taw nak bg bos rasa , walaupun hadiah cam simple2 jew (puding roti jew pun) , tp yg membezakan bila nak menyediakannya tu ialah penuh dgn keikhlasan , sbb aku buat puding nie aku rasa happy sgt ! tp rasa ? tak tau la pada pendapat bos aku kan..da yg tu jew aku mampu bg..

oppss , lupa pulak nak snap gambar puding roti yg aku buat utk anniversary dorang..baru jew ingat nak snap , dorang da ngap aku punya puding tu , ehehe..alaa , tak beza pun puding roti yg aku suruh korang masuk link td tuh..aku cuma olah drpd letak kismis , aku tukar kpd coklat chip dan aku buat tak berapa nak pekat kuahnya mcm aku buat kali pertama hari tu..haa , tu jew , hehe..

happy anniversary kpd bos aku Abg Fitri dan jugak Kak Ibah yg kew 13 tahun da pun..
semoga kekal hingga ke syurga hendakNya ^_^

1 comment:

lynndAmya said...

wahh, sy xpenah makan puding roti, hehe..nmpk sedap :D