Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 20 September 2012

Happy Birthday #ZulsyamimiNasuha#

Assalamualaikum...

haiii kawan kawan aku semua..sihatkah korang ? aku jugak yg tak sihat..harinie terpaksa mintak cuti kat bos , mlm tadi muntah berkali kali akibat batuk yg melarat (geli tekak)..harinie terasa amatlah letih..

harinie adalah hari khamis bertarikhkan 20 september 2012 bersamaan dgn hari kelahiranKu yg ke-21tahun sudaa..so , aku nak mintak present dr korang , hehe..gurau jew babe..terima kasih kpd yg mendoakan kesihatan utk aku di hari beranak aku yg kew 21 nie haa..terima kasih tak terhingga kpd kawan2 fesbuk dan kawan2 yg terdekat yg sentiasa ada depan mata aku , dan terima kasih jugak kpd my boss yg wish my befday..terharu sesangat ! (sambil tarik2 tisu kat kotak dan lap2 airmata dpn lappy) , hehe..terharu sgt taw ! aku tak pentingkan present dr sesapa , ucapan ikhlas korang tulah hadiah utk aku , aku perlukan doa doa dari korang utk aku teruskan liku liku kehidupan aku..itulah semangat aku , terima kasih tak terhingga utk korang..

nak celebrate befday ? kat mana ? yeahh , semestinya kat rumah jew..terima kasih kpd my mom , Noor Hashimah bt Hashim yg akan masak utk aku pada hari ahad nie..menu ape ? tak blh gitau lagi laa..aku akan jemput org yg terdekat dgn hati aku , huahuahua..tp camne kalau dorang tak dpt dtg ? sesungguhnya hati aku sedih sekali , tp kalau dorang ada perkara yg menghalang utk dtg kew rumahku , aku tak memaksa pun , redha jelah..

dah 21 tahun aku hidup di atas muka bumi ini..sudah meningkat dewasa dah aku nie kan..kawin dah blh kew ? aku hnya berserah pada Allah siapa yg akan menjadi kekasih halal aku dan bila aku akan terikat dgn pertalian perkahwinan ? hanya Dia yg tau..

pada hari kelahiran aku yg kew 21 tahun ini , maka aku berhajat akan menjadi yg terbaik dan terbaik lagi , insyaAllah..andai ada kesalahan dan kesilapan yg pernah aku buat , mintak maaf banyak2 ekk..aku hanya insan biasa yg tak terlepas dr membuat kesilapan..insyaAllah , aku akan memperbaiki hidup aku lagi lepas nie..dan aku berhajat , aku takkan tukar2 keje dah , akan setia kpd boss aku yg byk aku terhutang budi kat dorang..sayang sangat rasanya nak tinggalkan keluarga nie..

ehh ? banyaknya menaip kali nie ekk ? hehe..oke , pada hari ahad bertarikhkan 23 september 2012 , akan ku tempek gambar2 masa celebrate befday aku nanti yerk , nantikan entri aku coming soon :D

No comments: