Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday, 16 September 2012

Anak Aku Disahkan Buta Sebelah Mata

Assalamualaikum...

huwwaaaaa !! :'( seddih dan kecewa aku..terjadi masa kat jamuan hari tu (jumaat)..diperlakukan oleh anak anak buah bos aku..dorang belasah2nya anak aku sampai tercabut matanya..grrrrrrr , sakitnya la hati tak terkata..

bos aku tanya sapa yg buat mata bear aku sampai tercabut..pakat belaka mengelak nak mengaku..blh pulak dorang ckp "mata bear tu mmg dah longgar pun"..cisssss , berani kau tipu aku yer..

aku nie tiap2 hari duk ngadap bear aku nak tengok ada apa yg tak kena (terkoyak,tercabut,terlonggar dan sebagainya)..pada hari kejadian tu , mata bear aku tak dek cacat celanya , molek semoleknya !! grrrr~  (*_____*)

eeeee , geramnya aku ! ada 1 perkara yg aku sembunyikan drpd sesiapa , apa yg telah budak2 tu buat..nasib baik tak rosak..hishhh , tensyennya la aku time tuh..sabar jelah

nasib baik kwn sekerja aku jumpa mata bear tu kat dlm bilik stor..bear aku kat bilik sembahyang , matanya kat bilik stor , hishhh3..mujur tak hilang , masih lagi kesalahan yg blh dimaafkan..kalau hilang ?? wallahualam..

1 comment:

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

kesiannya dia...huhuhu :P