Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Saturday 17 August 2013

Selamat hari raya Aidilfitri

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR SAHAJA , hehe..Dari kami sekeluarga dan sanak saudara..

Hehe seminggu dah raya , terlupa nak update kat blog..tetiba asyik layan instagram ngan facebook aje..entri sebelum nie keja update menu bukak puasa je..

Bila dah nak raya makin sibuk pulak sampai tak update terus , malas dah nak cara ditambah pulak dgn internet aku nie bukan utk sebulan macam aku buat sebelum2 nie..ada kredit baru la bukak internet..sekarang nie pulak aku ambik yang Hot Tiket RM10 utk 5 hari..dalam 5 hari tu ada data limit 500MB , facebook dgn twitter percuma (tak ada cas data) , u1GB (2am-7am) , kredit local RM7..Pakej tu la aku ambik..yang tak bestnya limit sampai 5 hari je..kalau cukup seminggu ok gak..

Bulan 9 nanti nak kerja , cousin aku ajak try kat company Proton , nak pakai ramai pekerja..nanti akan dibuat temuduga terbuka..takut pulak aku kalau tak dapat..sbb ramai yg mintak , sape yg tak nak masa bekerja office hour , basic RM900..tapi try jela mintak , nasib la kalau dapat..kalau tak dapat bantai aje la keja apa pun , janji duit masyukk..hehe

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

lynndamya said...

Salam, selamat hari raya (n_n)

wah good luck for tht interview ya, hehe :D