Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 2 August 2013

Menu berbuka puasa #21 Ramadan

Yeayyy !! Mihun sup tulang my feveret !! Keutamaan aku nie..semalam aku nampak mak aku beli tulang lembu kat pasaraya..noat dalam hati aku sendiri nak buat mihun sup..membuak-buak dah nie keinginan aku..baru je aku nak menyuarakan isi hati , mak aku dah menyampuk

"Tulang tu nanti buat mihun sup la , jemput paksu mai umah"

Aku apa lagi , hooreyy laa..macam tau2 je mak aku nie..nie buat bertambah syg kat mak nih..aku cakap kat mak kali nie aku nak masak sendiri..

Dia tak kesah pun sbb nak cara ke kain bajunya lagi..banyak lagi tu kain org..ada lagi org dtg nak tempah baju kat mak aku siap merayu2 lagi , nak ambik ptg sebelum raya..mak aku dah ckp tak sempat , tapi org dah tak paham bahasa nak buat camne..

Nak ambik ptg raya tu 1 hal , dah la masa tu kitorang dah balik kampung..yang birah gi hantar lambat sgt tu kenapa ? Mak aku cakap kejap dia nak ptg sebelum hari raya , kejap nak seminggu lepas raya..pening2

Ehh , terlajak masuk entri la..hehe

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: