Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday, 26 August 2013

Bila la nak ditukarnya

Dah jadi sebegini rupa casing hp aku ni . Ada sape2 nak tolong sedekahkan casing baru utk aku ? Haha . Mungkin dpt gaji pertama nnt kot aku beli , tamo pakai duit mak . Buat masa ni biarlah sebegitu rupa , janji dlmnya terjaga .

Huhh terjaga la sgt . Terjatuh jgk akhirnya , screen mengadap simen pulak tu . Nasib baik tak kena masuk 'hospital' . Tapi sekali tu jela , tapi syg gila la dah ada sejarah jatuh . Bulan 1 tahun dpn genap setahun aku pakai samsung S3 ni .

Duk terteleng2 gak la kat S4 tu , geram pulak aku rasanya mcm2 application , hehe . Skrg ni harga dia dah jatuh sama harga dgn S3 aku ni masa beli dulu tu . Tapi takpe la , aku nak gigih kumpul duit utk benda yg lbh penting lagi dan aku bersyukur dpt memiliki S3 ni dan laptop hasil aku berkerja kat kedai kek tu . Alhamdulillah

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

ecan said...

best la s3. sy ni samsung champ ja hohoho T.T