Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 20 August 2013

Bedak tanaka bukanlah sesuai untuk semua jenis kulit

Haa sudah berpengalaman aku memakai bedak ni . Tak habis pun aku campak dlm tong sampah . Bukanlah nak kata bedak ni tak dek kualiti , mungkin ianya tak sesuai dgn kulit aku . Ini cerita antara aku dgn bedak ni ye , bkn org lain . Jangan pulak ada yg cakap 'aku pakai ok je , licin je , berseri je , gebu je , kulit nampak makin putih je' . Haa tamo2 .

Hasil aku dapat pakai bedak ni begitu mengecewakan aku . Ada je jerawat hinggap , besaq kedabaq pulak tu , pastu susah nak mati pulak tu . Ishh ishh ishh dasyat ye jerawat ni , ketegaq sungguh noh , hehe . Aku ingat nak habiskan je , tapi tamo la aku menambahkan jerawat aku buat apa . So , tak sampai separuh aku pakai aku buang aje .

Habis cerita . Dan aku tamo dah beli produk murah yang laris dipasaran sekejap je(pastu lenyap) tapi dikatakan begitu berkualiti hingga sesuai utk semua jenis kulit . Mmg tak sesuai dgn kulit aku . Bukan nak kutuk tapi aku tau kulit aku nakkan produk yg mahal walhal tuannya tak mampu ! Tu yg buat aku tensyen . Aku beli bedak ni pun sbb kawan , tak sampai hati pulak . Sekian

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

lynndamya said...

Salam, yup maybe ia berkesan utk certain jenis kulit je kot, xpe boleh try produk lain..sy guna Nivea! :D hehe utk sy berkesan lah kot, utk awk, sy xtau, hehe

mimi zakaria said...

Tu la pasal tensyen betul jd cmnie . Memilih sgt kulit nie

Anonymous said...

Lelaki boleh jugak?