Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday, 25 August 2013

Rupa bas terjun gaung

Subhanallah , sebegini rupa bas Genting ni yek . Patut la ramai yang terkorban , sedih sangat . Aku penah naik bas ni gi Genting Highlands masa duk KL dulu dgn kawan2 .

Mak aku ckp nasib baik la tak jadi apa2 masa tu . Perasaan aku time tu biasa je , cuma kadang2 terbayang2 jugak la time lalu kat tepi gaung tu . Tak berenti aku mengucap bila mcm2 bayangan muncul kat dalam pale otak ni haa . Tapi pasrah jela , kalau benda dah nak jadi kan .

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Nur Fahz said...

basnya nampak mcm usang.atau jatuh gaung menampakkan ianya usang ?

Yumida Huda said...

hancus badan bas tu
seriau tengok

follower ke 446