Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday, 22 August 2013

Bila teringat orang lain yang menderita

Ya Allah , bubuh balm panas kat kaki kiri yang terseliuh ni lama2 rasa macam terbakar je kaki ni . Dah sakit baru nak bubuh ubat dah tak guna dah . Aku ingat kan tak sakit dah lepas jatuh terpeleot pagi tadi pukul 7.30 , alik2 pukul 11 tadi terasa balik sakit .

Bila solat zohor tadi tiba2 menitis pulak air mata ni mengingatkan org lain yang lagi susah drpd kita . Aku solat seperti biasa , bila nak sujud rakaat pertama baru rasa peritnya , sejujurnya solat aku betul2 tak sempurna sbb kena tahan sakit . Aku teringat org yg tak boleh solat dgn normal dan terpaksa solat cara sakit .

Ingatlah kita yg normal ni jangan sesekali kita tinggalkan solat . Jangan nanti dah sakit baru terasa nak solat macam org normal .

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

cynta ieda said...

betul tuh..nanti dah sakit,bru sibuk nak mengingatiNya..