Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 12 July 2013

Menu berbuka puasa #3 Ramadan

Alhamdulillah , harinie jumaat pertama di bulan yang mulia ini kan..dah 3 hari kita puasa..pejam celik pejam celik dah raya , hoyyehh ! Hehe..

Menu hari yang ke-3 nie nampak byk giler kan ? Kebetulan adik aku nak buat surprise , dia balik tanpa bagitau kitorang awal2..tup2 suh mak aku ambik kat busten pukul 3 lbh tadi..terpinga-pinga la org tua tu , hihi..

Mi kari tu yang semalam punya , menu sebenarnya utk harinie daging+rebung masak lemak cili api dan kuih lompat tikam aje..pastu cousin aku yg keja kat pasaraya Pantai Selamat nie selalu jugak tido kat rumah aku bila ada masa yg panjang..so , dalam sementara duk tunggu dia habis keja pukul 6.30 tadi aku dgn mak pegi bazar ramadan..hanya beli air dan 2 jenis kuih..

Alik2 maksu aku hantar makanan 2 jenis , ikan keli sambal dan pajeri nenas bombay..mak ai , tu pasal penuh 1 meja tuh..kebetulan aku tak berapa nak sihat , asmaku menyerang..aku makan nasik je..sikit pun tak usik kuih..hurmm , selamat berbuka puasa kawan2..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: