Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 25 July 2013

Menu berbuka puasa #14 Ramadan

Haaa , kenapa tak de menu utk 13 ramadan ? Pasalnya aku demam , tak larat nak gerak ke dapur..kesian mak aku bukak puasa sorang2..kebetulan aku pun mmg cuti dari puasa , huhu..

Yeayy , hari nie aku dah boleh start puasa..tengok la hidangan..mak aihh , sape nak habiskan ? Menu yang mak aku buat hanyalah kari ikan keli dan cucur udang saje..Alhamdulillah, rezeki..rebung+udang masak lemak cili api tu jiran sebelah rumah bagi..set nasik beriani tu maksu aku bagi..otak-otak special dari Kuantan , maksu aku bagi..terserlah isi ikannya..mabeles ! tapi yang sedihnya aku kena minum air tak sejuk..tengok air mak aku berais bagai..sangat jeles !

Tudiaa , boleh disimpan utk sahur..jangan sesekali dibuang..pantang aku buang makanan la..hehe

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: