Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday, 7 February 2013

speaker henpon


Nah kau !! Hp aku nie volume dia tak berapa nak kuat la..kalau duk sorang2 blh la dengar..nie kawan2 aku nak tengok citer dgn keadaan ramai org sambil buat keja pum pang pum pang , paham2 korang la kan..
So aku pun beli la speaker nie kat kedai elektronik belakang kedai kek bos aku nie haa..alahai murah je aku amek , asalkan volumenya double dari volume hp nie..tp tulah , gambar tengkorak pulak dah..nie je yg ade dan murah , hehe..tengkorak tu aku akan gantikan dgn gambar doremon aku..muktamad !!
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

Budak Kampung said...

kalau xdgo jugak xtau la nak cakap