Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 19 February 2013

happy upcoming birthday la sangat


Wee~~ dapat makan kek malam nie..saje je adik aku teringin sgt nk makan kek..dah la tulisan buruk , haha..tulisan adik aku tu la , dia kn keja sama ngn aku..tp dia bahagian kaunter..kitorang bahagian belakang memproses makanan..dia nie sementara je cuti sem nie..xsabarnya nk makan..
Skrg bln 2 , befday mak aku n adik kecik aku bln 4..adik besor plak bln 7 dan aku bln 9..jauh lagi tu aku punya befday..kalau ikut tahun umur aku 22 dah..ikut befday bln 9 ler weiiii
Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

naaisyah S said...

Hai akak. Happy upcoming Birthday :D oh about my entry, tu bukan wedding saya.. tu wedding abang saya... muda sangat kalau saya.. huhu

Unknown said...

wish happy birthday inadvance lah nampaknya......he3

QasehnyaRania said...

adik beradik khoje kedai kek..bestnya :)

senang hati mak ;)