Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday, 11 February 2013

kek butter pelangi



Fewwitttt !! Hehe..ada rupa pelangi tak ? Berterabur je aku tengok , hehe..kek nie aku buat malam hari ahad , semalam daa..kek nie kawan aku yg suruh buat , dia teringin sgt..
Memula paling aku takot kalau kek nie tak jadi..Tp Alhamdulillah nasib baik percubaan pertama nie menjadi..fuhh , blh kawin dah ke aku nie , hehe..kat tempat keja aku angkut 2 kali..cepat sungguh habis dapat kat kawan2 aku..
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

blh dah buka bisnes kecil2an buat kek utk kwn2 opis hehehe.

jom terjah sini: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

Che Rosliza Che Mat said...

sedapnya kek...