Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 24 January 2012

kengkawan2 de bez !! (kdai kasut Flipper)










































































































haa, nie la kengkawan2 aku kt tmpat keje baru.taw..dorang mmg bez..first day aku keje pown aku da jd bengong sbb lyan pale dorang..borang mmg xsmbong..mmg bez !! 

sbnarnye rmai lg taw pkrje2 tp xsmpat nk bgmbo..dak2 bru pown da rmai taw..

aku rpat dak2 yg lme jew..bkn nk mnyombong tp aku kne tkar kt kdai lain..dak2 bru sume training kt kdai bsor..aku kne jaga kt kdai lame..tu psal la xbpe nk rpat ngn dak2 bru..huhuhu..

haa,tgok gmbo kt bwh nie lak,
























haaa,nie pulak gmbo mase tngah dinner..asenye taon nie gk kot..tahh, xingt lak bile n ari ape..bos yg blnje taw..opkos special !! mmg terbaik !!

ase2 aku la smua yg dpt gi dinner tu asenye lbh 15 org kot..xdpt nk byangkn ngn kata2 mmg bez gler..slame aku keje xprnh lg aku dpt gi dinner yg dispport bos taw !! kehh kehh kehh..

amb0ooiiii,ske sgt ekk klau bos blanje..kemain lg yerk..

haa,klau nk d'ikutkn byk ag taw kgembiraan aku slame aku kje kt snie..tp xdaye la aku nk naipnye..hohoho..

takat nie jela aku bcriter yerk..esok last aku update blog..adik aku dh pown nk blk jengka..cewdihh aku nk bpisah ngn kaw !! hoho

okeyyhhh bubye !! salam..

No comments: