Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 2 January 2012

serah harta kat adik

Assalamualaikum...


hai korunk !!! hari nie last aku update my blog..kcian kat aku kn..tak dapat tengok laptop kesayangan aku hari2..

esok 2hb, adik aku da masuk kolej dye smula dari bercuti sempena ptengahan sem selama 10 hari..
bulan 4 nanti dye blk cuti sem selama sebulan lebih !!! lagi bez wow !! 

hurmmm,lambat lagi la nk tggu..takpe lah, InsyaAllah rayer cina nie dye blk !!

nk tau sbb ape aku hoorey klau adik aku blk ?? mestilah hoorey sbb rumah nie meriah klau 1 keluarga bkumpul..klau adik aku tak dek, tggal 3 beranak jelah..sunyi kan..tp klau dye blk, kje bertekak jew ktorg nie..ape mcm 2 ekk..hadoyaii...

aku nie nk kje pown tak dek mud klau adik aku blk taw..aku lbh hepy spend time ngn fmily..yela,mse nk gi kje,fmily aku tak bngun ag,ble aku blk mlm,mndi2 teros pnat n tidow..tak dek mse nk sembang2..sbb 2 aku nk cri kje blk ptg !! 

sekolah nk mula nie mkin rmai customer bli brg2 sekolah..hadoiii ponat den nie ehh..aku tak kesah ag sal tu..yg tak boleh blah nye ble time off day kne kje gk..aku tak suka cmtuh !! bg aku kje2, offday2..tak suka berat sebelah antara kje dgn fmily..

biasalah cina kn tamak..wlupun sales shari da capai target,tetap tak puas hati..off day pkrja pown kne pertikaikan..seminggu kje kne lah ade cuti shari ann3.. ;)

pastu aku pown terpaksalah nipu ngn alasan ade knduri lah,program2 lah,kikiki..tak suka aku spend time ngn fmily aku terabai..mcm aku ckp td kje2, offday2..huhu

hurmm,InsyaAllah la nk bli laptop baru dlm mse 3,4 bulan ag..klau ade rzeki lbh larrrr..
ok lahh,ape2 hal kiter jpe lain hari yerk..jgn lupa jga dri korunk2 yerk..jge mkn, jge ksihatan..hihihi..

time nk tidow dah nie..esok kje :(
selamat malam !! mizz u all !! salam..

No comments: