Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 23 January 2012

22 Jan 2012 (tarikh member kawin !! )

Assalamualaikum...

Hai u all !! ee,gediks lak, ehehehee..haa, hari nie 22 Jan kn..alaaa, kt tmpat aku nie, dpt 3 jmputan knduri kwin..sorang mmber aku nie dh kwin da pown..msti da nk sanding da kot..tp sygnye aku xdpt pegi knduri dye..aku jln t’jengket2 ag, malu arh kn..xpela, aku dh wish da pown kt enpon..


dpt laki yg da blh tggung kite xpela..muda2 blh kwin da ark..mmber aku yg kwin nie umo dye muda stahun jew dr aku..dye da kwin, aku nie bile pulak ?? huhuhu..lmbat lg kot,xdek sape ag nk msok minang aku,kuikuikui..


sabar jela..nk cri psangn hdup nie mestilah bhati2 kn..zman skrg nie mcam2, takot aku..trauma pown ade, kikikiki..bile tgok org org kwin nie jlez pown ade..sempat lg aku berangan tema sanding nnt wrne ape,kad kwin nnt wrne ape, cntik kew x aku mekap nnt, kehh kehh kehh.. gataiiiii  ^_^


skrg nie klau kwin jew msti ade pceraian..npe mesti kene ade pceraian ?? kenape ?? tell me why ?? wahh, action lbh lak..aku mmg anti pceraian2 nie..alasan cerai xsehaluan la, xsependapat la, xserasi la..sblum kwin xpikir pulak sehaluan ke x, sependapat kew x, serasi kew x..had0iiii,mcm2..


sbb tulah aku ase takot jew nk cri pakwe nie..takot pisang bbuah 2 kali maaa..hanya Allah jew yg tau mcm mane prasaan aku ble frust ptos cnta taw !!..


xpela, aku mlas da nk pikir mnde2 cmnie..tgok jela cpew yg akn cri aku kn3..aku xkn cri, aku nk dye yg cri aku klau btol dye ikhlas ngn aku..


okeylah, to my fren Nor Fadilah bt Osman (23-007 Desa Dahlia,Muadzam Shah.) selamat pngantin baru !! sesape yg diundang,sila2 lah mkn nsik mnyak, hohohoho..  ^_^  plan nk bg hdiah,hurmm xjugak jadi..

 nie la pic pngantin baru..tomey an..


No comments: