Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 16 November 2011

laptop aku kena rembat !!


                                    Assalamualaikum...


Owhhh My God !! aku trasa sedih pulak kalau laptop tak dek depan mata aku dah..


Adik aku akan sambung blajar kt Jengka di UITM pd tarikh 16 NOV 2011..esok larrrr !! ehh bkn,hari nie larh..dah pukul 1 lebih da pown..ase mcm pukul 10 jew baru..


Dorang akan gerak pukul 9 pg kowt..aku tak ikut pown..bapak sedara aku tlong hantarkn..tak celuih keta ehh kalau aku ikut,hahaha..


Dan dye akan rembat laptop aku nie !!! arrgghhh tidak !!, sob3..nak kluar air mata !!..susah la aku nk online nanti..


Tulah,masa laptop ada depan mata taknak update blog bebanyak..pdan muka kaw mimi !!! nahh !! ambek kaw !! ~errrhhhh~..


Selamat tggal blog ksyangan !! aku terpaksa tggalkn kau..maybe  1,2 kali sebulan jew aku akan update kaw blog saryunk !!..


Tp tak pela..mestilah nk kena utamakn adik aku yg nk sambung blaja tu kan..smoge adik aku sukses n pndai jaga dri bila jaoh ngn kitorang..harap2 mende tak elok yg prnah blaku TAKKAN berlaku lagi..aku tak nak dye ikut jejak aku yg pernah aku buat salah.. :(


Lgpun aku pulak nk keja dah..aku dah dpt tmpat yg kekosongn jawatan..maybe dlm 2,3 minggu lg aku nk mintak keja kt situ..kalau org da cop, nk wt cmner kn..dah tak dek rezeki kan..


Knape aku baru nk mintak keja 2,3 minggu lg pdhal dah tau kt situ ade keja kosong?? Bukan ape..dlm bln nie aku byk program dgn my mom..nk gi kuantan larh, uruskn tulah, nielah..klau keja pown byk amek cuti jew..sebab tulah terpaksa tangguh mintak keja tu dulu yunk..jgn mare yerr,ihiks ;)..


Tak pelah, jage diri yerk blog saryunk ku !! jgn lupakn aku taw !! jgn nakal2 taw !! duduk diam2 taw,jgn brubah2 taw !! jgn peningkn pale otak tuan kaw nie taw bila setiap kli aku update kaw nanti yerk !! aku saryunk kaw yayunk !!...


I LOVE U GREENSEJUKHATI !!


No comments: