Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 3 March 2013

Selamat pengantin baru








Harinie off day aku..aktiviti aku utk harinie aku dgn family pegi kenduri kawin adik kawan aku kat keratong 9..gambo pengantin xdok ehh , bakal pengantin ade..hehe

Yang paling penting ade ayam golek..aku amek 4 ketul , hehe..weiii sori ye 4 ketul tu kecik2 ok..
Pegi awal pukul 11.30 sampai da..pengantin bersanding pukul 12.30..alik2 aku yg bersanding dulu..merasmikan pelamin , haha..

Sampai rumah pukul 1 , lepak rumah paksu..paksu aku drebar bas mara..td dia blk untuk rehat , dia ajak aku gi segamat jalan2..memula nk gak ikut tp dada aku terasa sempit je menandakan aku nak semput , tak bawak pam pun..next week aku nak ikut paksu aku , tambang free ok..


Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: