Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 4 March 2013

Losyen Felinna Inch loss

























Haaa meh sini sapa nak beli losyen nie ? Khas utk org yg teringin nak slim..losyen nie bertindak sebagai pembakar lemak , berak xbenti..haha..gurau je..aku baru je nak cuba pakai..kalau korang tengok aku slim aku pakai nie la , hehe..

Tp kalau pakai losyen nie , tak jaga jugak pemakanan korang tak jadi jugak..kena seimbangkan la..dah la mahal losyen nie..1 botol nie rm75..beli kat online..Lagi 1 kalau korang nak beli , pastikan yang asli ye..bukan tiruan..nak tau tiruan dan asli ? Haa tgok gambar perbezaan yg asli dan tiruan..

Aku hampir beli yang tiruan di kedai berdekatan..dan aku bagitau kat org tu kalau yg asli ada logo TM , alik2 org tu pun tak bape nak pasti..tak tau la tu kott..nasib baik , jadi aku beli online jela..
Kawan aku cakap panas sgt rasanya..xblh bubuh banyak2 , anggaran dlm duit 2 posen je..tu pun da berasap , huhu..ada yang nak try ? Selamat mencuba..untuk aku jugak , huhu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: