Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 6 February 2012

Dah Lama Aku Tak Bercuti !!

Assalamulaikum...

Hai babe ku !! kaw buat ape tuh ?? aku nk citer nie..psal dh lama aku x bercuti sjak2 arwah ayah aku pegi meninggalkn dunia nie..
klau dye ada dpt gak la pegi jalan2..prnah pegi langkawi 2 kali,pegi genting 4 kali masa ade rombongan..pastu blk kmpung kt kedah..beznye..
sejak ayah aku xdek smpai la skrg terlalu jarang sgt nk pegi jalan2 taw..kecian kan kt aku..mmg bsyukur sgt2..
haaa,hari nie aku bngun agak lewat cikit dlm pkul11 lbh psalnye mlm td aku xblh tido sbb lelah..
aku bngun2 teros aku terkejut sbb hari nie rmai org kt dlm rumah aku taw..ade paknjang aku,ade family paksu aku..
patut la riuh..biasanye klau riuh,aku teros terjaga tp hari nie aku xdngar lgsung..riuh tu msuk kt dlm mimpi aku pulak..siyes taw..mybe aku pnat sgt kot asyik ngn lelah jew mlm td..
aku bngun2,cuci muka,teros pegi kt ruang tamu..nk tngok tb jap sbelum mndi,hehehe..
tp kan hari nie aku dpt berita yg m'buatkn aku hepi sesangat taw !!
tetibe jew maksu aku tnye nk pegi kew x Port Dickson sabtu nie..kaw tau aku xprnah pown pegi Port Dickson taw..ishh3,keciannye..
maksu aku ckp paklang aku nk support hotel 1 mlm..nk mandi pantai kot..hehehe..hari ahad blk la..
hoorey !!! suka giler aku ngn pntai..bab2 main air nie mmg aku suka giler ar..
wlaupun tgn n kaki aku xsembuh spenuhnya lg..bantai aje lah..klau da tlampau hepi,skit pown xingat, hahaha..
ehh,esok aku da start keje la..da 3 minggu aku cuti sakit..tetibe lak sabtu nie nk cuti ag..
nk ckp ape ekk..kene kelentong bos nie..mana blh xpegi pdahal masa nie la yg aku t'tggu2 taw..terpaksa kelentong gak la..pndai2 idup la..kan ??
janji aku hepi sesangat..xdpt nk dibayangkn dgn kata2, ahahahaks !!
nnti aku nk tempek gmbo cikit2 ehh..kena tggu adk aku blk la bln 4 cuti sem nnti..sabor ehh,kikikiki..

SELAMAT BERCUTI !! ^_^

No comments: