Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 5 February 2012

Now I Say Hello To My Dear !!! ^_^

Assalamualaikum...

Hai babe,what are u doing ?? sehat ?? mesti la sehat kan ?? hikhikhik..

windu kt aku x ?? eee, smpai ati taw xwindu..xbaik taw !! aku slalu ingat kat kaw taw..

bln 2 nie aku ase xbyk updates kot..kan ?? adik aku cuti brape hari jew..hari senin da berambus da, hukhukhuk..jahat !!

hurmmm, berkenaan dgn keje lak, aku da blh start masuk keje hari senin nie..
urmmm, malas pulak aku nk keje,hikhikhik..siyes taw, jenis aku klau aku keje xkene ngn jiwa aku, mula la aku nk jadik pemalas..hehehe..tp cuba la b'tahan smpai dpt keje baru n dpt lpas beli lptop sudah la kan..

berkenaan dgn bekas excident aku nie pulak, skrg Alhamdulillah la smakin smbuh..drpd sbelah tgn jew gerak,skrg tgn yg xblh gerak nie da ok cikit..cuma stiap gerakan perlu bhati2 la..ade jugak berase2 cikit ble nk gerak..betol dok ??

haa, aku pun dah mula nk kmpul duit nk beli kawan baru !! sbb kaw xwindu kt aku, secara otomatiknye aku buang kaw !! hehehe, gurau aje la..
aku bajet nk beli lptop murah aje dlm rm1500..
smpan rm500 dlm masa 3 bulan ckop bajet da la kan ?? aku start smpan bulan 3, maknenye bulan 5 aku da blh beli la !! hureyyy !!

da la, smpai sini jew dlu aku story2 k..jumpa mlm nnti pulak yerkk ;) bubye,
Assalamualaikum

No comments: