Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 11 April 2013

Sedetik cinta

Drama yang menggantikan drama Rindu Bertamu Di Abu Dhabi..jauh lagi best dari drama sekarang Sedetik Cinta yang dilakonkan oleh Awal Ashaari dan Hanez Suraya..pelakon yang lain mmg aku kenal , tapi tang nama tu aku tak bape ingat , hehe..

Tapi dari mula aku tengok episod 1 , aku sakit mata tengok pelakon yang bawak watak nama Fuad nie..cukup tak berkenan dgn muka nak ambik feel la kononnya..tapi sikit tak menyentuh hati aku..bila datang part Fuad nie aku ngadap menda lain , haha..mintak maaf la yee , hehe..

Jalan citer ok la not bad , aku suka tengok citer kawin2 paksa nie , hehe..lagu didendangkan oleh Judika yang bertajuk 'Bukan dia tapi aku'..terus carik lagu nie , hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: