Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Saturday 18 May 2013

Join Instagram pulak daa



Hehe , baru je join..kazen aku la paksa suh buat Instagram lah , WeChat lah..mcm2 dia tu , aku pun ikut la tp dia yang buat..aku tak reti menda2 gini , hihi..harap hp je canggih..bila dah diajar satu persatu , aku suda sengih sampai ke telinga..keja aku nak snap gambar je..kalau yg WeChat tu aku hanya berhubung dgn sepupu2 aku je..kurang la WeChat tu..adik beradik ngan Whatsapp gak..

Walaupun kita join mende2 gini tp mesti kena ingat jgn sampai salah guna..blh jadi seseorang berubah 'perangai' , hehe..aku tak dek la sampai nak gila 'dunia'nie..sharing is caring , hehe

Sapa2 ada Instagram tu follow2 la aku yer MIMI_ZAKARIA..aku suka follow org , hehe


Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

QasehnyaRania said...

betul tu.
ciksu ada tp malas la